Dureri de spate la birou - 5 metode prin care poti sa scapi de ele

Postat de Scaune Online 18.02.2019 0 Comentarii

Dureri de spate la birou - 5 metode prin care poti sa scapi de ele

 

 

 

 

Dureri de spate la birou

Link foto: https://pixabay.com/ro/sala-de-conferinte-tabel-birou-768441/

 

 

 

 

 

     Durerile de spate, gat sau umeri apar in momentul in care pozitia in care stam pe scaun este una incomoda si incorecta. Pentru ca munca la birou presupune aproape 8 ore de stat jos, in aceiasi pozitie, atunci este inevitabil ca aceste dureri sa nu apara. Insa, le poti preveni, dar si ameliora, daca tii cont de urmatoarele sfaturi!

 

 

 

 

Cum poti scapa de durerile de spate

 

 

     Aproape 80% dintre adultii din ziua de azi sufera de dureri de spate. Motivul: statul prelungit pe scaun, sedentarismul, stilul de viata dezechilibrat, care nu include miscare. Lipsa exercitiilor s-a dovedit a fi extrem de daunatoare pentru calitatea coloanei, ba mai mult, lipsa efortului poate duce la afectiuni precum artofie musculara, rigidizarea coloanei si inflamarea discurilor. Ce este recomandat sa facem, chiar daca stam multe ore pe zi jos, pe scaun.

 

 

     Sa iti alegi scaunul potrivit. Da, scaunul joaca un rol extrem de important in confortul zilnic. Ameliorarea durerilor, dar si prevenirea acestora poate fi posibila cu ajutorul unor scaune pentru dureri de spate. Asta inseamna un scaun adaptat corpului tau, greutatii, dar si formei acestuia. Un scaun de birou ergonomic nu iti permite sa ai o pozitie incomoda, ba mai mult te indeamna sa iti corectezi pozitia ori de cate ori este neatent. Aceste scaune au incorporate proiectii de sustinere pentru tensiune, dar si pentru gat si umeri, pentru a-ti oferi o pozitie confortabila.

 

 

     Sa faci pauze mai dese. Chiar daca ai un program extrem de incarcat, o pauza de 5-10 minute pe ora te va ajuta sa te simti mult mai bine si sa previi aparitia durerilor de spate. Nu trebuie sa faci un efort fizic mare, ci doar sa te ridici de pe scaun si sa te plimbi prin birou pret de cateva minute. Poti iesi afara sa iei o gura de aer proaspat, in felul acesta, iti mobilizezi toate oasele si articulatiile sa se dezmorteasca.

 

 

     Ingrijeste-ti articulatiile. Daca nu le oferi grija cuvenita, articulatiile sunt primele care iti dau seamne de imbatranire. Apar dureri greu de suportat la nivelul lor, dar si la nivelul intregului spate. Ingrijirea articulatiilor include o dieta alimentara bogata in vitamine, care au capacitatea sa ingrijeasca oasele. De asemenea, pentru a-ti mentine articulatiile sanatoase incearca sa intoroduci in programul tau si miscarea fizica, orice forma de sport poate fi un ajutor pentru a evita durerile de spate.

 

 

     Asigura-te ca dormi intr-o pozitie confortabila. Somnul are o importanta majora asupra duerilor de spate. Iar pentru a-ti asigura o odihna corespunzatoare este important sa ai salteaua potrivita pentru pat. Modelul de saltea iti asigura un somn linistit pe o perioada indelungata de timp, ceea ce inseamna ca nu vei intampina dureri de spate.

 

 

     Corecteaza-ti postura. Ori de cate ori simti ca incepe sa te doara spatele, aminteste-ti sa iti corectezi postura corporala. Ai grija sa iti mentii o postura corecta, un spate drept, talpile pe podea, capul sus si umerii intinsi. Evita pe cat de mult poti pozitii precum: picioare incrucisate, spate cocosat sau alte pozitii pe care obisnuiesti sa le mai ai. Acestea pot duce la dureri insuportabile de spate.

 

 

Lasa un comentariu