Meniu
Your Cart

Intrebari frecvente


1. Livrarea este gratuita chiar in toata tara, nu numai in orasele resedinta de judet ?


Da, livrarea este gratuita in toata tara daca se comanda cantitatea minima specifica fiecarui tip de scaun. Exceptie fac localitatile izolate terestru (ex: Sulina, Sfantul Gheorghe).

 

2. Pot comanda o cantitate mai mica decat cea care este implicita, la fiecare tip de scaun?


Daca doriti o cantitate mai mica, de exemplu doua scaune de bucatarie, va putem onora doar comanda trimisa pe email (site-ul nu permite acest lucru), dar costul transportului este suportat de dumneavoastra.

 

3. Ce garantie au scaunele?


Toate scaunele au o garantie de 24 luni de la data facturarii, mai putin scaunele reconditionate (refurbished), care au un termen de garantie de 12 luni. Scaunele care vor fi folosite in scop comercial (ex: sali de jocuri, restaurante, cazinouri, sali de pariuri, etc) - care implica un trafic intens - au termen de garantie de 6 luni.

 

4. Ce greutate suporta scaunele?


Scaunele de bar si de relaxare suporta o greutate de 90 kg, cele de bucatarie si cele de birou cu baza sau manerele de plastic suporta 100 kg, iar cele de birou cu baza si manerele din otel cromat suporta o greutate de 110 kg.

 

5. Pot avea scaunele comandate in mai putin de 24 ore?


Daca sunteti din Constanta, cu siguranta. Le puteti testa si ridica chiar dumneavoastra de la magazinul nostru din Str.Dezrobirii nr.118, parter.

Daca sunteti din orasele resedinta de judet, iar comanda se efectueaza pana in ora 15, cu siguranta scaunele solicitate de dumneavoastra vor ajunge a doua zi la adresa de livrare.

Daca adresa de livrare este in alte orase sau in mediul rural, momentan nu le putem livra in 24 ore, ci in 48 ore.

 

6. Pot primi scaunele sambata sau intr-un anumit interval orar din timpul saptamanii?


Da, cu siguranta. Pentru aceasta trebuie sa ne mentionati in mod expres acest lucru si daca este posibil, cu siguranta firma de curierat va face livrarea in intervalul solicitat de dumneavoastra.

 

7.Am mai cumparat de la dumneavoastra. Pot primi un discount la a doua comanda?


In functie valoarea facturilor, va putem oferi discount pentru comanda dumneavoastra.

 

8. Am un magazin de mobila (un site). Pot revinde produsele dumneavoastra?


Contactati-ne telefonic sau pe email, mentionand numele firmei si adresa, pentru a primi o oferta personalizata pentru revanzatori.

 

9. Chiar sunteti importatori? De cand? De unde importati?


Da. Importam produse de mobilier din luna iunie 2006. Am importat peste 150.000 scaune pana acum ( mai 2013).Peste 99% din produsele de pe ScauneOnline.ro sunt importate de noi, restul le achizitionam din tara. Importam din Asia de Sud-Est, in special din Macao, Hong Kong, China, Vietnam si Indonezia. In curand vom avea si scaune produse in Europa.

 

10. Puteti sa-mi livrati un anumit scaun de birou pe roz cu floricele mov?


Daca in oferta noastra apare roz cu floricele mov, atunci vi-l putem trimite. Daca nu, din pacate nu va putem satisface cererea! Suntem importatori, nu producatori, iar tot ce comercializam este ceea ce am comandat furnizorului. Daca aveti nevoie de 50 scaune roz cu floricele mov, putem discuta....


11) Care este politica de returnare a firmei in cazul in care sunt nemultumit de un produs?


Conform ordonantei de urgenta nr. 34 din 2014  "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului".

Legea se refera doar la enitati persoane fizice, nu si la persoanele juridice.

SC XACT CONSULTING  SRL  se obliga se inapoieze contravaloarea produselor in termen de 30 de zile de la data primirii cererii in scris si a produselor returnate.

Nu se accepta nici o returnare, daca clientul persoana fizica nu notifica in scris (email, fax, scrisoare) faptul ca doreste returnarea unui produs. In urma acestei notificari, clientul primeste un numar de returnare, pe care-l noteaza pe coletul ce urmeaza a fi trimis firmei noastre.


Cheltuielile privind transportul produselor returnate cad exclusiv in sarcina CUMPARATORULUI.
Produsul poate fi returnat numai daca:

  1.  nu prezinta deteriorari rezultate din manipulare incorecta;
  2.  nu prezinta defecte rezultate din manipulare, montare sau demontare;
  3. este insotit de ambalajul original, precum si de toate actele primite (certificat de garantie, schita de montaj, etc)

XACT CONSULTING SRL nu isi asuma nici o responsabilitate pentru manipularea, transportul, montajul executat de client, si nici nu accepta returnarea produselor ce au defecte rezultate din aceste cauze.

 12) Ce este piele naturala tip "split leather"?

Pielea naturala tip "split leather" este o bucata de piele naturala de bovina, lipita pe o pelicula de poliuretan, pentru intarirea acesteia si totodata pentru cresterea duratei utilizarii scaunului.